Lisette - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu Lisette - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu

Lisette

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lisette

12 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette is presentatie aan het oefenen.. en ik vind het zo interessant dat ik nu (onder de presentatie)een berichtje ga typen.. we kregen verschijdene reacties dat er een nieuw berichtje moest komen.. dus doen we dat maar.. Lisette is nog steeds heel goed aan het oefenen.. en ik luister nog steeds heel aandachtig.. maar ik ga maar stoppen.. heb geen zin meer om aandachtig te luisteren.. nog even een mededeling: op die presentatie na (waar ik niet aan deel hoef te nemen) heb ik VAKANTIE!!!!! :P vet relaxed!!! dat is het voordeel als je je verslagen op tijd maakt.. :P:P:P kun je van Lisette niet zeggen.. ;)

liefs Laura (en een klein beetje Lisette)

• 12 Juni 2006 - 21:56

Karin:

sjongejogne.. en ik maar printen en printen.. zelfs bas moest papier aanleveren.. lief he?? ;-) Nu moet ik nog leren voor de presentatie.. :-s ga je ook nog ff naar mij luisteren lau??
    Tot morgen iig!! byebye.. dikke kuss karin