Voor Joke - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu Voor Joke - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu

Voor Joke

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lisette

30 Mei 2006 | Nederland, Zwolle

Hoi Joke,

Leuk dat je op onze site komt kijken. Je vindt het vast heel mooi!

  • 30 Mei 2006 - 10:50

    Garp:

    hoe kansloos

  • 30 Mei 2006 - 10:50

    Samson:

    go gert :)

  • 30 Mei 2006 - 10:52

    Mark:

    jezus wat kut.
    maar sterkte daar op het sph kamp, ik ga werken.

    boks

  • 30 Mei 2006 - 11:00

    Marleen:

    In 1 woord geweldig, absoluut topwerk. Serieus, ongelovelijk. Ik heb er geen woorden voor! Dit heeft je tijd gekost.

    Okee, ik ga NU van deze site af, mijn ogen beginnen zeer te doen;)

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura en Lisette

Hier kunnen jullie (onze vrienden dus..) onze belevenissen in Zwolle volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 15084

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: