Knakworst - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu Knakworst - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu

Knakworst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lisette

30 Mei 2006 | Nederland, Zwolle

We gingen boodschappen doen. Want we moeten ook nog eten tussen het plaatsen van al onze berichten en het lezen van al die leuke reacties door. En toen waren de knakworstjes in de aanbieding. Ze zitten nu in de magnetron, dus wij hebben weer tijd om een bericht te plaatsen, totdat het belletje van de magnetron gaat. We zullen later op de dag bericht doen over hoe ze smaakten. Ow daar gaat het belletje. Nu zijn de knakworstjes op en hebben we de volgende knakworstjes in de magnetron. Maar als tussendoortje hebben we altijd nog chips omdat het anders zo lang duurt. Oh nu gaat het belletje alweer. tot straks. Wij gaan eten.

• 30 Mei 2006 - 12:44

Een Vriend:

Eet smakelijk!

• 30 Mei 2006 - 12:45

Een Andere Vriend:

Wat een leuk bericht, eet smakelijk!

Weer Een Andere Vriend:

Fijn dat jullie nog even tijd vonden om een berichtje te plaatsen!