roti - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu roti - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura en Lisette - WaarBenJij.nu

roti

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura en Lisette

30 Mei 2006 | Nederland, Zwolle

Wij gaan straks roti eten. En daar moeten sperziebonen in.... Die moeten natuurlijk klein gemaakt worden en de kopjes moeten eraf. Lisette is dat aan het doen, maar dat doet ze niet gewoon met een mes.... NEEEE dat doet ze met een schaar.... Hier zit natuurlijk een reden achter: dan is ze langer bezig, zodat ze zich niet zo verveeld........... Op zich wel goed natuurlijk, want dan hebben we straks minder werk als we gaan koken en heb ik weer een verhaaltje te schrijven. Maar eigenlijk ben ik wel klaar met het verhaaltje, want ik weet niet meer zoveel te vertellen...................

De knakworstjes waren erg lekker en de chips tussendoor ook...... :P

  • 30 Mei 2006 - 17:51

    Gert:

    Hallo, ik moest kloppen want de bel deed het niet van de rodelschool in mexico waar ze bij de brandweer zitten. Oya le le, ik ben een klein geel biggetje en ik ben jouw teleromeo van afrika tot in amerika. Dag samson en bobien!!!

  • 30 Mei 2006 - 17:53

    Vriend:

    Mooie site, maar verveeld is met een t. Dus niet wil/wilt.

  • 30 Mei 2006 - 19:14

    Knulletje:

    hi tiensuuu

  • 30 Mei 2006 - 19:16

    Tiensu:

    haiiii ventjuhhhh

  • 30 Mei 2006 - 19:17

    Knulletje:

    hi tiensuuu

  • 30 Mei 2006 - 19:17

    Anton:

    jo bokssss

  • 30 Mei 2006 - 19:18

    Paulo:

    owwww laura....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura en Lisette

Hier kunnen jullie (onze vrienden dus..) onze belevenissen in Zwolle volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 15081

Voorgaande reizen:

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: